index

📦 Fraktpolicy – Nordelly


Orderhantering
Alla beställningar hanteras och skickas inom 1–3 arbetsdagar. Under kampanjperioder (t.ex. Black Friday) kan handläggningstiden förlängas något.
Leveranstider
Vi erbjuder trygg och spårbar leverans på alla beställningar. Beräknade leveranstider
5–12 arbetsdagar
Leveranstiderna kan variera beroende på logistik, helgdagar eller högt tryck hos fraktbolagen.
Spårning av paket
När din beställning skickas får du automatiskt ett mejl med spårningsnummer och länk för att följa paketet. Om du inte hittar spårningen – kontrollera även din skräppost.
Fraktkostnad
Vi erbjuder gratis frakt på alla beställningar över 399 kr. Under detta belopp tillkommer en fast fraktkostnad på 39 kr.
Delade leveranser
Eftersom vi samarbetar med flera lager kan vissa produkter skickas separat. Du får alltid spårning för varje paket utan extra kostnad.
Förseningar
Nordelly ansvarar inte för förseningar som orsakas av:
* tullhantering
* logistiska störningar
* felaktiga adressuppgifter lämnade av kund
Vi gör dock alltid vårt bästa för att hjälpa dig om något uppstår.
Felaktiga eller ofullständiga adressuppgifter
Om adressen inte kan levereras på grund av felaktiga uppgifter från kunden står kunden för nya fraktkostnader. Kontakta oss direkt om du råkat skriva fel adress: 📧 info@nordelly.se
Skadat eller förlorat paket
Om ditt paket skadats eller försvunnit under transport: Kontakta oss inom 7 dagar från förväntad leverans, så hjälper vi dig att lösa det. Maila oss på: info@nordelly.se